Condiții generale de eligibilitate pentru returnări și schimburi
Poți returna produsele cumpărate de pe site-ul zevo.ro în termen de 14 zile de la data primirii lor. Poți schimba produsele în termen de 14 de zile de la data comandării lor.
Pentru schimb se vor respecta aceleași condiții ca și în cazul unui retur, așa cum sunt descrise mai jos.
Pentru a schimba sau returna articolele, te rugăm să te asiguri că acestea sunt în ambalajele originale, au toate etichetele atașate și nu prezintă urme de deteriorare sau uzură. De aceea, îți sugerăm să probezi produsele când le primești și să te asiguri că îți vin bine, înainte de a rupe etichetele și de a le purta propriu-zis.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare, nu are etichetele atașate sau este într-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a-l refuza.
Motive des întâlnite pentru care refuzăm schimbul sau returnarea produselor:
- când cutia originală a produsului sau punga de plastic nu este ambalată corespunzător și aceasta ajunge la noi deteriorată;
- când ambalajul original este lipit cu bandă adezivă, vă rugăm să folosiți scotch transparent;
- când produsele sunt ambalate defectuos, iar pe durata transportului acestea se murdăresc sau se deteriorează ;
- produsele trebuie ambalate exact cum le-ați primit, cu umplutura de hârtie la interior și cu cartoanele protecție pentru geantă, lanțul produsului sau mânerul să nu stea direct pe piele, pentru a nu se imprima pe piele, astfel încât pe durata transportului produsele să nu se murdărească sau să se deterioreaze (de aceea, îți recomandăm să folosești cutia originală pentru ambalarea produselor);
- când produsele au fost purtate sau prezintă mirosuri improprii;
- când produsele nu mai au etichetele Zevo atașate cu șnurul de plastic.
Dacă vom refuza schimbarea sau returnarea produselor pentru unul din motivele enumerate mai sus, suporți tu taxele de transport, dus-întors.
Returnarea produselor
Dacă din orice motiv, după ce ați receptionat comanda, nu sunteți multumit de produsele primite, le puteți returna fără probleme. Dreptul de retur este valabil atât pentru persoanele fizice cât si pentru cele juridice. Este necesar doar să ne anuntați de intenția dumneavoastră pe e-mail (office@zevo.ro) și să așteptați răspunsul nostru privind pașii de urmat pentru efectuarea returului.
Potrivit legislației în vigoare (Ordonanța de urgență 34/2014), privind produsele achiziționate la distanță, aveti la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea coletului să ne anunțați despre intenția de a returna produsele.
Pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite clienților noștri vă vom fi recunoscatori dacă ne veți spune motivele returnării. Vă mulțumim!
Returul
Beneficiezi de retur fără bătăi de cap în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.
Suntem 100% încrezători în produsele noastre. Dacă totuşi nu eşti pe deplin mulţumit, poţi returna produsul urmând 3 paşi simpli:
Asigură-te că produsul este în stare perfectă (ambalaj original/ etichete/ sigiliu intacte, nefolosit, curat) Ambalați produsul corespunzător transportului, nu lipiți nimic direct pe ambalajul original al produsului, acesta face parte integrantă din produs, iar dacă ați primit ambalajul produsului lipit cu scotch transparet, vă rugăm să folosiți tot scotch transparent pentru a-l închide
Este necesar să ne anuntați de intenția dumneavoastră pe e-mail pentru a stabili toate detaliile (office@zevo.ro) şi aşteptați răspunsul nostru!
Împachetează corespunzător produsul şi trimite-l către noi printr-o firmă de curierat la alegerea ta
Info: Adresa pentru returnarea produselor este:
Zevo Fashion SRL, Bld. Pipera, nr.155, Oraș Voluntari, Jud.Ilfov, Cod postal 077005, Romania, Telefon 0721570026
Condiții pentru returnarea produselor
- ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
- în momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producatorului trebuiesc împachetate corespunzător, cel puțin într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.
Condiții de urmat pentru împachetarea corectă a produselor primite:
- cutia originală a produsului sau punga de plastic trebuie ambalate corespunzător și lipite cu scotch transparent;
- ambalajul original - cutia și plasticul produsului să nu trebuie lipite cu bandă adezivă;
- produsele trebuie ambalate exact cum le-ați primit, cu umplutura de hârtie la interior și cu cartoanele protecție pentru geantă, lanțul produsului sau mânerul să nu stea direct pe piele, pentru a nu se imprima pe piele, astfel încât pe durata transportului produsele să nu se murdărească sau să se deterioreaze (de aceea, îți recomandăm să folosești cutia originală pentru ambalarea produselor);
- produsele nu trebuie să fie purtate sau semne de uzură sau consum și să nu prezinte mirosuri improprii;
- produsele trebuie să aibă etichetele Zevo atașate cu șnurul de plastic.
Costuri de returnare
Transportul pentru returnarea produselor trebuie să se facă prin orice companie de curierat și costul va fi suportat de dumneavoastră.
Info: Adresa pentru returnarea produselor este:
ZEVO GENTI PIELE SRL, Bld. Pipera, nr.155, Oraș Voluntari, Jud.Ilfov, Cod postal 077190, Romania, Telefon 0721570026
Pentru orice alte detalii sau informații, nu ezitati să ne contactați. Vă răspundem cu cea mai mare plăcere.
De asemenea, atunci când ne veți anunța despre intenția dumneavoastră de a face retur trebuie să specificați și modalitatea de compensare, alegând dintre:
1. înlocuirea produsului cu unul asemănător sau alt produs de pe stoc.
2. primirea banilor înapoi.
1. Dacă alegeți prima variantă (anume înlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) și din acest lucru rezultă o diferență de bani, se va proceda în felul următor:
- dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, atunci noi vă vom returna diferența în contul dumneavoastră bancar.
- dacă produsul ales de dumneavoastră este mai scump, atunci veți plăti diferența ca la orice alta comandă, la primirea coletului.
2. In cazul în care alegeți varianta de rambursare a banilor, atunci trebuie să ne comunicați pe e-mail contul dumneavoastră bancar ( si anume: codul IBAN, de 24 de caractere, alături de titularul cardului ).
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar.
Coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc. Costul returului este suportat de fiecare client in parte si se poate efectua cu orice companie de curierat.
Nu ridicăm coletele trimise prin Poșta Română.
După recepția mărfurilor de la dvs. și verificarea produselor, în termen de maxim 14 zile lucratoare vom efectua viramentul sumelor datorate.
Potrivit legislației în vigoare (Ordonanța de urgență 34/2014), privind produsele achiziționate la distanță, aveti la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea coletului să ne anuntați despre intenția de a returna produsele.
Puteți alege între:
1.repararea produsului.
2. înlocuirea produsului.
3.reducere de preț în funcție de natura deficiențelor calitative.
ZEVO GENTI PIELE SRL își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu se încadrează în această politică de returnare.
Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.
Vă informăm că înainte de expediere produsele sunt verificate atent, inclusiv cu poze, iar eventuale stricăciuni aduse produselor livrate implică refuzul schimbului sau al returului.
Costuri de schimb
Pentru schimb se vor respecta aceleași condiții ca și în cazul unui retur, așa cum sunt prezentate mai sus.
Pentru efectuarea unui schimb trebuie să ne anunți despre intenția ta pe e-mail la office@zevo.ro iar noi îți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.
Îți vom trimite un curier Fan Courier pentru ridicarea produsului care dorești să îl schimbi și livrarea noului produs, iar costul perceput pentru schimb este de 25 Lei.
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014, cumpărătorul, nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denunțării contractului, produsul trebuie să fie în starea de la vânzare, însoțit de toate accesoriile, iar cutia acestuia să nu fie deteriorată.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractului, clientul având obligația să trimită coletul către noi în termen de 14 zile de la data denunțării contractului, în caz contrar putem amâna restituirea contravalorii produselor achitate până în momentul în care produsul ajunge fizic la noi.